Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gisteren was het echt een dag met de meest prachtige wolken....Heb je hier goed weergegeven.
Half stopje meer licht en wat meer contrast laat deze foto echt knallen.
......behalve de lucht is er niet echt veel te zien
tja...het gaat hier ook eigenlijk om de aparte lucht die ik wil laten zien.
de rietkragen en het hekje rechtsonder, wel bewust in het beeld meegenomen.
grt,bouk.
tja...de polder en wolken is nou eenmaal mijn ding hè Bruno.
blijft me gewoon boeien en geen moment hetzelfde, al denk ik dat een leek dat misschien anders of niet ziet.
maar als je goed kijkt.......
grt,bouk.
tja...de polder en wolken is nou eenmaal mijn ding hè Bruno.
blijft me gewoon boeien en geen moment hetzelfde, al denk ik dat een leek dat misschien anders of niet ziet.
maar als je goed kijkt.......
grt,bouk.
Ik snap de verliefdheid op de polders en de bijbehorende polderluchten wel..
mooie foto in de stijl zoals we van jou gewoon zijn met prachtige wolkenluchte !!
alleen zie ik bij vele foto's van jou dat de horizon meestal wat hol staat ,denk wat lensvervorming
mooie foto in de stijl zoals we van jou gewoon zijn met prachtige wolkenluchte !!
alleen zie ik bij vele foto's van jou dat de horizon meestal wat hol staat ,denk wat lensvervorming
Volg hier...vind dit niet zo mooi omdat de koeien...palen en bomen dan ook schuin staan.
Wel ne mooie explosie vastgelegd!
Gr Pascale
Mooie luchten vastgelegd.
Ik volg wel ivm het tikkeltje contrast.
Het schuine links valt me niet op doordat mijn oog sowiso naar de wolken wordt getrokken
De wolken staan er op en dat is het ook.
Probeer eens verder te denken dan enkel die wolken die je op foto wil zetten...
Maak eens een interessante compositie, zoek iets in de velden die de moeite is om op de voorgrond te zetten, probeer eens smorgens of savonds een foto te maken, gebruik eens zacht licht,...
Nu heb je een foto die iedere toerist zou nemen met zijn gsm.
Probeer ook eens een beetje contrast in je foto te stoppen, kijk eens wat het doet om de kleuren een beetje op te trekken.
Comment