Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik zou zeggen..goed shot.
En zeker goed om weten dat hier minimaal bewerking is op toegepast..trouwens op al de TS zijn fotos.
Probeer maar eens een voorgrond en lucht op die mannier met 1 opname egaal belicht te krijgen. Niet makkelijk hoor.
Daarom denkt men dat de fotos wat donker overkomen maar de Raw file ziet er meestal altijd zo uit.
Correct me if i,am wrong Bouk...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
wil je foto's zeker niet afbreken he bouk, maar ik volg bovenstaande opmerking, heb het zelf ook al een paar keren vernoemd in je topics.
een eigen stijl heb je zeker wel, maar met de foto wat bij te lichten zodat ie natuurlijker oogt, zal niks veranderen aan je stijl hoor
maak ons eens blij bouk
Die donkere voorgrond komt door die wolken. Zonder wolken was die wel goed belicht geweest, maar dan hadden we een saai beeld zonder wolken ............... t'is ook altijd iets hé
Knap beeld bouk.
grts
Ray
Die donkere voorgrond komt door die wolken. Zonder wolken was die wel goed belicht geweest, maar dan hadden we een saai beeld zonder wolken .......
heel goed gezien hoor.
kijk maar eens naar de horizon, waar een deel van de zon wel op schijnt en die schijnt niet op de voorgrond.
vandaar dat licht en donker.
grt,bouk.
Comment