Ergens tussen Jokulsarlön en Hofn.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boerderij in Zuidoost IJsland
Collapse
X
-
Boerderij in Zuidoost IJsland
Ergens tussen Jokulsarlön en Hofn.
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
-
Re: Boerderij in Zuidoost IJsland
dit is heeel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment
-
prachtig beeld
indien je nog eventjes had gewacht of wat vroeger was geweest had het zonlicht waarschijnlijk op de boerderij geschenen...maar het blijft natuurlijk een machtig beeldnikon coolpix s9100
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtDit kan alleen maar IJsland zijn .
Helen, ik zou die oprijlaan en die paaltjes wegklonen, foto wordt nog krachtiger daardoor
Met die gebouwen krijg je een goed idee van de dimensies.
Wegklonen zou ik niet doen, het is zoals het is...
Al bij al een mooie registratie van een fascinerend land.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtJa, dan moeten die mensen wel nog een extra tractor kopen om hun boerderij te bereiken.
Comment
-
Helen ik heb er al betere gezien van jou..
Als je begrijpt wat ik bedoel. Dit vind ik maar een puur perfect shot van een minder boeiende compositie. Het geeft wel mooi de sfeer aan zoals al je fotos maar ik zou zovele andere willen linken die ik veel beter vind.
Neem me niet kwalijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtWat een mooi beeld!!
Gr,
Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtprachtig beeld
indien je nog eventjes had gewacht of wat vroeger was geweest had het zonlicht waarschijnlijk op de boerderij geschenen...maar het blijft natuurlijk een machtig beeldvriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtHelen ik heb er al betere gezien van jou..
Als je begrijpt wat ik bedoel. Dit vind ik maar een puur perfect shot van een minder boeiende compositie. Het geeft wel mooi de sfeer aan zoals al je fotos maar ik zou zovele andere willen linken die ik veel beter vind.
Neem me niet kwalijk.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
een superkrachtig beeld in typische Helen-stijl
Comment
Comment