Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crashed Dakota..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crashed Dakota..

    Was eventjes zoeken maar we hebben 'm gevonden:


















    .
    Groeten!

    500px / Facebook

  • #2
    Re: Crashed Dakota..

    sterk,knap en mooi
    __________________________________________________ _
    Sony A580 en wat glas.

    Comment


    • #3
      Re: Crashed Dakota..

      Ijsland staat toch nog altijd op de eerste plaats hoor, van zodra ik mijn camera en fotografie iets meer meester ben vertrek ik...

      Machtige compositie, mooie kleuren en goede scherpte...
      Is dit een blend van verschillende belichtingen of is dit een enkel shot?

      Machtig man!

      Comment


      • #4
        Re: Crashed Dakota..

        Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
        Ijsland staat toch nog altijd op de eerste plaats hoor, van zodra ik mijn camera en fotografie iets meer meester ben vertrek ik...
        Dan ga ik met je mee
        ---
        Prachtige foto met geweldige kleuren
        ik zou misschien wel nog even het stukje van het bergje uiterst rechts eraf croppen om de 'eenzame' sfeer, die toch wel duidelijk in dit beeld zit, te benadrukken.
        - Photography made me look at things differently -

        Comment


        • #5
          Re: Crashed Dakota..

          Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
          Dan ga ik met je mee
          ---
          Prachtige foto met geweldige kleuren
          ik zou misschien wel nog even het stukje van het bergje uiterst rechts eraf croppen om de 'eenzame' sfeer, die toch wel duidelijk in dit beeld zit, te benadrukken.
          Dat zou ik super vinden, betrap me veel op momenten dat ik op google maps IJsland zit te bestuderen.

          Uitzoeken waar alles zowat ligt, maar denk dat ik ogen te kort zal komen.

          Als ik de afbeelding bekijk, merk ik eerst de Dakota op, daarna dat stukje berg dat me verder begeleid naar de kleuren in de lucht.
          Om eerlijk te zijn vind ik de lucht boven de berg het mooiste. (of dicht bij de berg)
          Misschien zou ik het laten zoals het is. Zorgt voor evenwicht tussen beide vlakken en het eenzame karakter wordt door de omgeving al genoeg benadrukt.

          Comment


          • #6
            Re: Crashed Dakota..

            Prachtige plaat Dries!
            Facebook Silencior Landscapes
            500px

            Comment


            • #7
              Re: Crashed Dakota..

              mooi maar dat bergje wat weggedrukt.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Crashed Dakota..

                Klasse plaat...
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Crashed Dakota..

                  Mooi met die lucht, wel akkoord met Bouk. Omtrent de DC3 : ze zijn gewoon zonder brandstof gevallen
                  @Dries : hebben jullie daar ook last gehad van de aanvallen van de grote jagers ?
                  In een zwart landschap waar je geen enkel oriëntatiepunt hebt zoeken naar een bleek voorwerp dat je niet weet liggen was een rare ervaring voor mij. Er waren momenten dat ik een blekere steen dichtbij verwarde met een bleek vliegtuig ver weg.
                  Gek hoe je zintuigen kunnen bedrogen worden. Tijdens de wandeling terug heb ik even getest als het klopt dat je zonder referentiepunten (het was lichtjes mistig en we hebben geen jeepsporen gevolgd) in grote cirkels rondloopt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Crashed Dakota..

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Mooi met die lucht, wel akkoord met Bouk. Omtrent de DC3 : ze zijn gewoon zonder brandstof gevallen
                    @Dries : hebben jullie daar ook last gehad van de aanvallen van de grote jagers ?
                    In een zwart landschap waar je geen enkel oriëntatiepunt hebt zoeken naar een bleek voorwerp dat je niet weet liggen was een rare ervaring voor mij. Er waren momenten dat ik een blekere steen dichtbij verwarde met een bleek vliegtuig ver weg.
                    Gek hoe je zintuigen kunnen bedrogen worden. Tijdens de wandeling terug heb ik even getest als het klopt dat je zonder referentiepunten (het was lichtjes mistig en we hebben geen jeepsporen gevolgd) in grote cirkels rondloopt.
                    Wat bedoel je met aanvallen van grote jagers? Ik moet op slag denken aan een artikel van een groep jagers in Siberië, waarbij twee van hen de andere moesten opeten om te overleven.
                    Pittig detail, in Rusland bestaan er geen straffen op kannibalisme.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Crashed Dakota..

                      zeer mooie opname van een heel gekend onderwerp
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

                      Comment


                      • #12
                        Re: Crashed Dakota..

                        Knappe foto, met een goede compo en een zalige lucht.
                        Ik volg wel wat de berg in de achtergrond betreft. Deze trekt wat te veel aandacht aan de rand van de foto.
                        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Crashed Dakota..

                          Alweer een mooie.
                          Bouk zijn opmerking i.v.m. dat bergje volg ik wel.
                          www.photo-rudi.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Crashed Dakota..

                            Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                            Wat bedoel je met aanvallen van grote jagers? Ik moet op slag denken aan een artikel van een groep jagers in Siberië, waarbij twee van hen de andere moesten opeten om te overleven.
                            Pittig detail, in Rusland bestaan er geen straffen op kannibalisme.
                            Vogels.
                            Ze zijn behoorlijk agressief.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Crashed Dakota..

                              Skuuntjen, cooole setting, mooie kleurkes :-)
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X