Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Titel: kruisweg. Kijk, dan ga ik in het rood, als ik de kans had gehad, had ik nog een blanco 15e bijgehangen met daarboven de titel : Kruis Weg. Maar daar heeft Dan blijkbaar niet over gedacht.
Dat vind ik een schitterend idee...
Bedankt voor je getuigenis en aanmoediging...
... en tot in augustus om eens gaan te stappen...
Oef, vooraleer ik aangevallen word wil ik toch de eerste zijn : ik weet heus wel dat een BB512 geen 8 cilinder heeft. Dat was een fout.
Maar ik kan het toch niet laten om nog wat benzine op het vuur te gooien : een MB 300D met de fameuze 5 cilinder OM617 en de mechanische lijnpomp van Bosch is puur mechanisch nog altijd veruit superieur op die dinges die ze Ferrari noemen
Een mens moet zich hier tegenwoordig provisoir tegen van alles indekken
Prachtige abstracte foto...Zeker niet te soft.. Zal dit zelf ook niet zo snel maken, maar ik geniet er zeer zeker van net als de meeste andere foto`s van u.
Een waarheid als een koe Gil...respect voor al je werk want ik weet dat je het meent en verder kijkt dan de meeste anderen.....incluis mezelf. Hier en daar schaats ik ook dikwijls de scheve schaats maar daar geef ik niks om
Deze had ik op zijn minst ook wat hoger gezien en liefst dan op 2'5 meter op 1'5 in de keuken....Zoals ik er al veel gezien heb van jou.
Ik blijf gewoon keihard fan van je werk...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Als ik mijn dromen zelf voor het kiezen had, dan zouden ze er uitzien als de
foto's van Gils. Als ik mijn werkelijkheid voor het kiezen had, dan zou die er
uitzien als de foto's van Gils. Als ik mijn fantasie voor het kiezen had, dan zou
die er uitzien als de foto's van Gils.
Maar ik ben slechts een boer met praatjes en in mijn dromen en in mijn werke-
lijkheid en in mijn fantasie is er te weinig ruimte voor kunst. Daarom kan ik er
alleen maar bewondering voor hebben. En heel veel respect.
De stilte in mijn bed nadat ik gehuild heb, daar doet me deze prent aan denken.
uitzien als de foto's van Gils. Als ik mijn fantasie voor het kiezen had, dan zou
lijkheid en in mijn fantasie is er te weinig ruimte voor kunst. Daarom kan ik er
Gil, man...wat zo'n foto van jou allemaal teweeg brengt en losmaakt bij
de mensen, dat is toch super.
Ook ik ben er even stil van...van de foto en van alles wat ik lees.
Comment