Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kleuren over het geheel te wat flets en de lucht te cyaan.
compo ook wat aan de drukke kant.
heb je de exif nog..?
grt,bouk.
met de Exif ben je niets en t'is een tegenlichtopname en de foto is bewerkt en de regels voor compactcamera's en DSLR's zijn verschillend.
opname is gemaakt met Panasonic FZ62.
Bij een tegenlichtopname krijg je ook geen knalblauwe lucht ofwel staat uw gebouw er niet op.
Exif FZ62 f 5.6 iso 200 1/640 sec focus lengte 42 mm camera programma HDR.(op statief)
Als ik Scene keuze landschap kies neemt de camera f4 en nu hoor ik u al afkomen f4 is niet goed het moet f8 zijn.
Dan zijt gij slimmer als die mensen die de camera gemaakt hebben , en ja als ik in dezelfde mode een opname maak
die niet zo in tegenlicht is mijn lucht ook beter , zoek maar eens op "schachtbok ...... totaalbeeld" en als die niet goed is laat mij iets weten.
alvast bedankt voor de reaktie ter verbetering.
en ook Moniq bedankt voor de positieve reaktie.
Last edited by dacale; 17 mei 2013, 12:54.
Reden: tekst edit
Als de kleur van de wolken goed is dan kunnen we de lucht nog altijd terug brengen zonder dat dit de
wolken stoort. Het compo kan ik niet wijzigen.
Als ge de kleur van de lucht zelf bedoeld dan is dit maar 10 minuten werk.
Comment