Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het harde contrast in deze foto smaak ik volledig en draagt voor mij toe aan deze plaat. Superplaat voor mij Cheeta.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Wat was volgens jou dan wel de windrichting ?
Enlighten me.
de boot ligt voor anker, zie de ankerbal.
de wimpel waait van rechts naar links wat klopt met de ligging van het schip, kop in de wind.
de golven daarintegen gaan tegen de windrichting van de wimpel in en dat kan natuurlijk niet.
of je hebt de boot erin geplakt...?
of het water later toegevoegd..?
maar er klopt iets niet.
grt,bouk.
de boot ligt voor anker, zie de ankerbal.
de wimpel waait van rechts naar links wat klopt met de ligging van het schip, kop in de wind.
de golven daarintegen gaan tegen de windrichting van de wimpel in en dat kan natuurlijk niet.
of je hebt de boot erin geplakt...?
of het water later toegevoegd..?
maar er klopt iets niet.
grt,bouk.
Moest ik zoveel geprutst hebben aan dit beeld, dan had ik hem wel bij de "extreme photoshopped ... topic" gezet.
Bouk, je ziet spoken man.
De wind kwam van rechtsachter mij ... en dat is ook de richting van de golven.
Eigenlijk belachelijk hoe men hier een foto moet verdedigen
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Moest ik zoveel geprutst hebben aan dit beeld, dan had ik hem wel bij de "extreme photoshopped ... topic" gezet.
Bouk, je ziet spoken man.
De wind kwam van rechtsachter mij ... en dat is ook de richting van de golven.
Eigenlijk belachelijk hoe men hier een foto moet verdedigen
greetz
Cheeta
Glenn,
Het is een prachtig beeld met bakken emotie
Eneuh, niet opjagen in die "CSI" analyses van je beeld, heb dit ook allemaal al meegemaakt op BD en buiten BD...je kan het zo gek niet bedenken soms
Comment