Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooie compo met de stijgende en golvende lijnen .
koolzaad mag voor mij ietsje meer kleur hebben (is wel avondlicht...maar toch..)
ik had deze comment verwacht Ik vond het een moeilijke evenwichtsoefening om zowel de avondsfeer te behouden als het koolzaad geel te houden zonder dat het "er over" lijkt. Ik zou het koolzaad iets kunnen oplichten waardoor het geler zal lijken, maar vrees een beetje dat de sfeer verloren zal gaan dan. Ik bekijk het toch nog eens. Bedankt voor de eerlijke comment!
Alleen het lichte stukje wat rechts tevoorschijn komt piepen, net niet.
Groeten,
Johan
ik moet je gelijk geven...ik zag het ook toen ik hem hier postte. Had nog getwijfeld om er meteen zelf een update bij te zetten, maar gezien jij het nu ook aanhaalt...
Comment