Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
hehe eens geen paars hallerbos!!
Vind hem knap, maar de achtergrond leidt me net iets teveel af/te druk. iets minder scherptediepte zou ik beter gevonden hebben denk ik.
Volgens mij vertrappen daar een massa fotografen de bloemmetjes Prachtig standpunt ingenomen. Ik vind juist de keuze voor wat meer scherptediepte een goede keuze, die de dieptewerking juist hier een meerwaarde geeft.
Volgens mij vertrappen daar een massa fotografen de bloemmetjes Prachtig standpunt ingenomen. Ik vind juist de keuze voor wat meer scherptediepte een goede keuze, die de dieptewerking juist hier een meerwaarde geeft.
Je zal daar geen bloemetjes vertrappelen want je moet op de weg blijven in dit mooie Hallerbos.
Mooie foto, toffe benadering.
mvg,
Eddy
ik zeker niet, 'k ben mooi langs de kant gebleven. 't zou kunnen maar denk dat de meeste toch ergens respect vr de natuur hebben.
Comment