was iets te vroeg vr het mooie paars, maar dit witte tapijt heeft toch ook iets vond ik
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wit Hallerbos
Collapse
X
-
Wit Hallerbos
was iets te vroeg vr het mooie paars, maar dit witte tapijt heeft toch ook iets vond ik
-
-
Re: Wit Hallerbos
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtVolgens mij vertrappen daar een massa fotografen de bloemmetjes Prachtig standpunt ingenomen. Ik vind juist de keuze voor wat meer scherptediepte een goede keuze, die de dieptewerking juist hier een meerwaarde geeft.
Mooie foto, toffe benadering.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtVolgens mij vertrappen daar een massa fotografen de bloemmetjes Prachtig standpunt ingenomen. Ik vind juist de keuze voor wat meer scherptediepte een goede keuze, die de dieptewerking juist hier een meerwaarde geeft.
ik zeker niet, 'k ben mooi langs de kant gebleven. 't zou kunnen maar denk dat de meeste toch ergens respect vr de natuur hebben.
Comment
-
-
Heel mooi...Leuk om het eens zo te zien, compo ook erg goed met die dikke stam links in beeld.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Schitterende opname Ingrid en eens totaal uit te toon vallend, knap gedaan !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment