Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap Pascal maar ik had er rechts misschien een stukje afgecropt zodat de villa niet echt in het midden kwam te staan ... kwestie van goesting waarschijnlijk
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Knap Pascal maar ik had er rechts misschien een stukje afgecropt zodat de villa niet echt in het midden kwam te staan ... kwestie van goesting waarschijnlijk
Groetjes
Luc
Luc dat was bijna niet mogelijk omdat ik met de 24 mm te beperkt zat rechts. Waar een paar boten aan de kade de rustige compo verpesten.
Ik heb uiteraard een crop geprobeerd maar dit bleek voor mij uiteindelijk de beste uitkomst.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi rustig plaatje. Daar wonen? waarschijnlijk wel maar zo groot hoeft voor mij niet (moet je onderhouden ook eh).
Voor mijn niks mis met villa in het midden - mooi in balans
Mooi rustgevend plaatje Pascal. Heel eerlijk. En wie zou dar niet willen wonen....
Ik bijvoorbeeld. Ik woon daar liever tegenover. Dat heb ik elke dag dat mooie
uitzicht. Als je er zelf woont, zie je daar niets van. Maar dit terzijde bij een
foto die blijkbaar fijn genoeg is om ogen uit te steken.
Mooi licht hoor. Het centrale van de compositie vind ik hier wel goed werken eigenlijk, vind het mooi uitgebalanceerd ogen. Mijn suggestie zou zijn om een stukje rietkraag over de auto te clonen, maar het resultaat van Stoffograaf ziet er ook erg netjes uit.
dan ga je een stukje van dat mooie gebouw missen..?
Klopt! Maar het is wel een stuk gemakkelijker dan het gebouw achter de auto terughalen. En aangezien Schoonspikke aangeeft beperkte kennis van dat soort bewerkingen te hebben, leek mij dat wel een gemakkelijke optie.
Comment