Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Och, soms ben je "rijker" met minder geld.
Maar nietemin een mooie plaats om te wonen, en zeker een foto waard.
Lekkere frisse foto. Dit soort(natuurlijk) kleurverloop mag ik wel ! Manier van verscherpen vind ik iets minder geslaagd.
Groeten,
Johan
laat mij daar verblijven in een gezellig klein huisje met iedere morgen als je opstaat een zicht als dit ,ja daar wil ik 100 jaar worden
nu de foto ,echt heel mooi ,ook het licht is hier heel goed in verhouding ,knap Pascal
Och, soms ben je "rijker" met minder geld.
Maar nietemin een mooie plaats om te wonen, en zeker een foto waard.
Lekkere frisse foto. Dit soort(natuurlijk) kleurverloop mag ik wel ! Manier van verscherpen vind ik iets minder geslaagd.
Groeten,
Johan
wat bedoel je precies Johan met die verscherping?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hoi Pascal,
Moeilijk te omschrijven. Ik zie dat je hebt verscherpt, maar toch komt het echte detail er niet echt uit. Volg je me nog.
Maar ik denk dat het een stijl is, want ik zie het bij meerder hier. Moet wel toegeven dat je hiermee een meer "geschilderd" idee krijgt.
Ik hoop dat duidelijk is, wat ik bedoel.
Groeten,
Johan
Mooi klassiek plaatje
Je had wel je auto ergens anders kunnen parkeren
mvg,
Eddy
Het was mijn aoto niet want ik was met de Vespa. Ik heb nog geprobeerd die auto weg te poetsen maar met mijn beperkte kennis van cs ging het van kwaad naar erger.
Heb ondertussen al geleerd om geen fotos te maken met te veel storende elementen maar er zal toch wel altijd iemand zijn die er zich aan stoort.. Lol
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Het was mijn aoto niet want ik was met de Vespa. Ik heb nog geprobeerd die auto weg te poetsen maar met mijn beperkte kennis van cs ging het van kwaad naar erger.
Heb ondertussen al geleerd om geen fotos te maken met te veel storende elementen maar er zal toch wel altijd iemand zijn die er zich aan stoort.. Lol
Comment