Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
plaat haalde een zeer hoge score op 500 px
wens er o.a. daarom niets aan te wijzigen
wat de reflectie betreft ; met het gebruikte objectief onmogelijk dit te platen
mvg
Gewoon even goed kijken. Dan komt alles in orde. Heel mooi hoe ze daar op
de oever staan. Heel veel licht is er nog niet. Maar ze weten dat ze dan op
hun moois zijn en alle aandacht naar hun gaat. Mooi Eddy.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
plaat haalde een zeer hoge score op 500 px
wens er o.a. daarom niets aan te wijzigen
wat de reflectie betreft ; met het gebruikte objectief onmogelijk dit te platen
mvg
95% highest pulse is idd een heel sterke foto, moet niet over getwijfeld worden. Ik moet ook nog even terugkeren op mijn eerste comment. Ik heb de foto (toen hij net gepost was) bekeken op mijn werk. Toen vond ik hem iets te donker...Hier thuis heb ik hem opnieuw bekeken en vond ik hem nu net goed op deze manier...sorry hiervoor! Blijkbaar staat de helderheid van de monitor op mijn werk niet zoals het hoort te zijn. Mijn fout en bij deze rechtgezet.
tis maar net waar je de meeste waarde aan hecht.
-----
maar als BDer vind ik het een heel mooi plaatje Eddy.
grt,bouk.
bouk, ik schrijf toch ook o.a. waarom ik er niets aan wijzig ; een en ander heeft niets te maken met voor- of afkeur van bd of van zijn members
was eerlijk gezegd toch niet van plan, zelfs buiten px, iets te wijzigen aan de plaat
voor 500 px : http://500px.com/spikkesenior
dat is natuurlijk mijn naam, maar van daaruit kun je anderen raadplegen
mvg
Heb ook heel andere scores op 500 pix. Maar er word ook zoveel gepost dat je niet weet wie wat heeft gemeend of geschreven. Het 1 schouderklopke is hat andere waard.. Maar het blaiajven mooie beelden.
Ben daar ook regelmatig tegen de 97 aangelopen maar daar blijft het ook bij terwijl hier op bd amper 3 reacties..
Dat kan dus vertalen dat hier veel meer experts zitten dan op 500...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment