Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zes bomen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zes bomen

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Heb ook heel andere scores op 500 pix. Maar er word ook zoveel gepost dat je niet weet wie wat heeft gemeend of geschreven. Het 1 schouderklopke is hat andere waard.. Maar het blaiajven mooie beelden.
    Ben daar ook regelmatig tegen de 97 aangelopen maar daar blijft het ook bij terwijl hier op bd amper 3 reacties..
    Dat kan dus vertalen dat hier veel meer experts zitten dan op 500...
    idd, ik ervaar ook een groot contrast in waardering ts BD en 500px, het moment van posten van een foto op 500px lijkt ook cruciaal...
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

Comment

vind het een zeer knappe foto ,maar zou voor mij ook ietsje helderder mogen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
        idd, ik ervaar ook een groot contrast in waardering ts BD en 500px, het moment van posten van een foto op 500px lijkt ook cruciaal...
        is idd zo, het tijdstip bepaalt veel en ze zien daar heel graag zonsondergangen ; ) .
        heb zelfs scores van 0,000 en dezelfde foto krijgt hier dan positieve reacties; andersom gebeurt ook.
        maar tja, het is gratis en een goede verzamel basis voor je werk aan andere te laten zien zonder een eigen web site te moeten onderhouden.

mooi foto trouwens; mss ietsje lichter dan toch maar ??
        Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

http://shantiguru.1x.com

Comment

Knappe sfeer
          Mag maar moet niet helderder voor mij. Zou ten koste van de sfeer kunnen gaan.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht
            is idd zo, het tijdstip bepaalt veel en ze zien daar heel graag zonsondergangen ; ) .
            heb zelfs scores van 0,000 en dezelfde foto krijgt hier dan positieve reacties; andersom gebeurt ook.
            maar tja, het is gratis en een goede verzamel basis voor je werk aan andere te laten zien zonder een eigen web site te moeten onderhouden.

mooi foto trouwens; mss ietsje lichter dan toch maar ??
            het is wel een zonsopgang
            nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              plaat haalde een zeer hoge score op 500 px
              wens er o.a. daarom niets aan te wijzigen
              Dus de score op 500px.bepaalt wat jij mooi vind ?

ps. voor mij een mooie plaat, alleen had ik er niet zo'n zwaar kader om gedaan.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                Dus de score op 500px.bepaalt wat jij mooi vind ?

ps. voor mij een mooie plaat, alleen had ik er niet zo'n zwaar kader om gedaan.
                sorry, maar dat slaat toch nergens op... vooreerst post ik een foto omdat ik hem ok vind (dat is de eerste actie) en dat op diverse fora. Daarenboven schrijf ik dat de plaat een hoge score haalde op 500 px en dat ik o.a. (onder andere) daarom er niets wens aan te wijzigen.... ikzelf vond en vind de plaat, voor mij dan toch, goed zoals ze is....ik ben natuurlijk altijd bereid foto's aan te passen op reacties van forumleden als ik me daarin kan terugvinden
                nikon coolpix s9100

Comment

De foto is zeker niet te donker hoor mensen.. Rekening houdend met de natuurlijkheid in de opstandigheden.
                  Eddy is gewoon een vroege vogel en voor de kiekes wakker. Nogal logisch dat em zo donker is toch?
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    De foto is zeker niet te donker hoor mensen.. Rekening houdend met de natuurlijkheid in de opstandigheden.
                    Eddy is gewoon een vroege vogel en voor de kiekes wakker. Nogal logisch dat em zo donker is toch?
                    gij moogt da zeggen van vroege vogel...spiegeltje spiegeltje ....
                    nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                      Knappe sfeer
                      Mag maar moet niet helderder voor mij. Zou ten koste van de sfeer kunnen gaan.
                      mvg,
                      Eddy
                      ik heb hem, de dag dat deze mooie foto hier gepost werd, een bijgelicht en het gaat niet ten koste van de sfeer hoor.
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

Comment

Working...
                      X