Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterval + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waterval

Mooie foto en ik houd van lange sluitertijden in de buurt van water dus ik zou het niet anders willen zien .

Voor mij ook het randje onderaan ervan af. Door het verschil in scherpte zou je bijna gaan denken dat dit stukje er later bijgeshopt is, lijkt geheel los te staan van de waterval. Ik weet dat het niet zo is maar toch lijkt het er wel op. Ervan af dus wat mij betreft.
    Website: http://www.tweemetervijf.nl
    Gratis e-book reisfotografie: E-book reisfotografie

Comment

Super, zeker zonder dat onderste randje !

Sluitertijd is perfect. Bij korte sluitertijd loop je verloren in de details. Nu is dit een rustige plaat om zalig van te genieten.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

bedankt voor de reacties
        heb toch maar even een update geplaatst daar de meeste stemmen toch richting stukje eraf gingen. Toen kwam de keuze om de fotoverhoudingen te behouden en dus ook wat van het groen te verliezen (vooral die plukjes onderaan twijfelde ik) of de fotoverhoudingen niet te behouden en dus grotere breedte en meer groen, ik vraag me dan af hoe done or not done dit is???

Persoonlijk vind ik beide versies iets hebben, de ene iets rustiger de andere iets meer diepte.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

Comment

Re: Waterval + update

Mooie platen Kurt zowel met als zonder dat stukje onderaan

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Re: Waterval + update

Ik vind de up beter.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke