Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap gedaan, voor mij een perfecte sluitertijd voor dit mooie effect.
Een onderwerp in de voorgrond had ik wel mooi gevonden, had hem nog wat meer diepte gegeven.
hoe men met een foto de mooie natuur de nek kan omdraaien.
prachtige lokatie maar niet mooi vastgelegd.
waarom in G......m zo,n sluitertijd...zonde.
grt,bouk.
hoe men met een foto de mooie natuur de nek kan omdraaien.
prachtige lokatie maar niet mooi vastgelegd.
waarom in G......m zo,n sluitertijd...zonde.
grt,bouk.
Tja Bouk...ik vind die lange sluitertijd hier wel passend...geeft toch ne veel zachter beeld....neen?
Maar ik weet ook dat jij liever een realistisch beeld ziet van water
Hier zou ik ook de onderkant croppen...geeft geen meerwaarde!
Gr Pascale
iedereen bedankt voor de reacties. Voor de één de hele voorgrond eraf voor de ander een stukje. Ik laat hem deze keer maar zo staan want ieder heeft zijn persoonlijke smaak. Wel fijn dat jullie hem (met of zonder stukje) goed vinden.
@bouk Er is weinig dat ik liever zie dan de natuur hoor en door mijn click ziet de waterval er nog steeds eender uit, is gewoon kwestie van smaak.
@Helen: om eerlijk te zijn weet ik de exacte locatie niet meer, Zuid-Frankrijk (Lozère) is het beste dat ik kan doen. deze is opgevist uit een archief van enkele jaren geleden.
Vind de lange sluitertijd hier wel mooi, het brengt veel rust in de foto. Vind het vooral heel mooi hoe de waterval uitwaaierd, mooi en lekker strak gecomponeerd! Van mij mag het onderste stukkie er ook vanaf
Comment