Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eddy hier heb ik gewoon de helderheid wat aangepast....En toch blijf je het verschil goed zien zoals Bouk aangaf.
Als ik hem moet weg halen zeg je het maar.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
doet het ook wel Pascal.
maar vind het iets te veel verscherpt.
grt,bouk.
Bouk ik heb hier niets aan verscherpt hoor...Gewoon helderheid wat aangepast.
Als je naar het origineel kijkt zit er ook al een hoge verscherping op wat door het ophelderen al benadrukt word.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Een beetje ophelderen, dan is de somberheid verdwenen.
Vind ook het filtergebruik overbodig, want je zet een model toch altijd in het licht ?
Wel behoorlijk monogaam, als het gaat over je model.
Groeten,
Johan
De foto kan wat verdere nabewerking gebruiken idd. De ietswat donkere lucht vind ik niet zo gek, maakt deze mooi diep blauw. Wellicht kun je hierin lokaal de highlights wat optrekken, zodat de wolkjes er wat mooier uitkomen. Verder zou ik de voorgrond lokaal wat meer helderheid geven. Het eindresultaat ziet er dan volgensmij nog een stuk beter uit!
Compo en gekozen formaat vind ik wel interessant eigenlijk! Wellicht zou je hem zelfs nog een fractie vierkanter kunnen croppen, door rechts nog een reepje weg te halen.
Comment