Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik vind het polar effect hier wel heel goed uitkomen. die wolk wordt goed geaccentueerd en dat is het sterke van deze foto want het is de wolk die je rechtstreeks in de foto trekt. wat ik wel heel spijtig vind is dat die stronk zo net aan de horizon komt.
Voor mij ook een beetje TE. Ook de compo had ik hier anders aangepakt en een ander uur van de dag indien mogelijk. Wel veel potentieel die stronk. Is teruggaan zit er waarschijnlijk niet in, dus gewoon blij zijn met deze.
De boomstronk vind ik van vorm niet mooi genoeg om een sterke foto mee te verkrijgen.
Met zo'n mooie lucht zou ik zelf opteren de horizon heel erg laag te zetten om zo alle aandacht
op die lucht te vestigen, zonder boomstronk dus.
Moet je natuurlijk van houden ...
Comment