Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In dit geval is alles boven het strand wat overbodig. De bokeh is niet echt mooi en draagt nergens toe bij.
Als je afknipt aan het strand krijg je en driehoek van stenen die wat diepte geeft en dan krijgt de onscherpte wel een functie doordat de ijsblok mooi geïsoleerd wordt.
gewoon mijn twee centen
Gr Jelle
Bedankt al voor de eerlijke reacties. De bedoeling hier was idd om het kleine ijsblokje te isoleren en in contrast te plaatsen met de achtergrond. Maar dus niet zo erg geslaagd blijkbaar
Ik heb ook een versie waar alles scherp is (http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ch-429330.html) maar ik wou hier eens iets anders proberen....
Die crop tot het strand is nog een idee, al wordt het natuurlijk wel een heel andere foto en ik heb hier al eens zoiets geplaatst, maar dan zonder keien (http://forum.belgiumdigital.com/f40/...nd-418323.html). Ik zal het eens bekijken...
Nogmaals bedankt voor de eerlijke input, op die manier krijg ik graag kritiek...
Last edited by Cytochrome; 16 december 2012, 21:36.
Reden: Typo
Het idee was leuk, maar de uitvoering komt zo niet over.
De 2 andere foto's van je, tonen hoe het wel goed is.
Ik volg dus de andere posters in hun visie.
Maar als je nooit eens experimenteert ...
Ga ook mee met bovenstaande meningen, croppen tot bovenkant strand maakt hem voor mij ook beter. De crop geeft toch weer een heel ander beeld dan je andere 2 varianten vind ik.
Ok, experiment niet geslaagd dus :-) bedankt voor de eerlijke reacties! Ik apprecieer dit!
Ik zou een crop kunnen maken van de onderkant, die idd beter oogt, geef ik grif toe, maar ik ga het toch niet doen. Reden? Wel het wordt een totaal andere foto zo en is eigenlijk geen update dan. Ik ben streng voor anderen dus ook voor mezelf. Foto komt, zoals ik ze voor ogen had, niet over op anderen en dus is ie in zijn geheel niet geslaagd wat mij betreft. Het was ook maar eens een experimentje...Op naar de volgende ;-)
Comment