Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Muur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De Muur

    Magnifiek! Een lust voor het oog.

    Comment


    • #17
      Re: De Muur

      Ken hem nog van je seminar van vorig jaar... Fraaie foto! Qua kleur, contrasten en lichtval is-ie echt geweldig, en ook de donkere wolkenlucht is fantastisch. Qua compositie twijfel ik toch een beetje, het is mij net wat te simpel ofzo. Bam! Horizon in het midden, ijsberg in het midden...

      Ik vind echt niet dat je per definitie altijd de horizon uit het midden moet halen, maar in dit geval mis ik iets. Bijvoorbeeld wat meer voorgrond (en evt. iets ín die voorgrond) zou hem nog wel iets sterker maken denk ik.
      WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

      Comment


      • #18
        Re: De Muur

        Puur genieten hé...
        Flickr

        Comment


        • #19
          Re: De Muur

          Dŕt is fotografie, kunst, genieten, en nog zoveel meer! Je bent TOP!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #20
            Re: De Muur

            Tja, alles is gezegd eh: een pareltje
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

            Comment


            • #21
              Re: De Muur

              mooi shot met dat kleur in naturelle bijna-ZW foto
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #22
                Re: De Muur

                Fantastische plaat, puur genieten
                Groetjes Hilde
                http://hildeg.smugmug.com/

                Comment


                • #23
                  Re: De Muur

                  Dank voor alle reacties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                  Qua compositie twijfel ik toch een beetje, het is mij net wat te simpel ofzo. Bam! Horizon in het midden, ijsberg in het midden... Ik vind echt niet dat je per definitie altijd de horizon uit het midden moet halen, maar in dit geval mis ik iets. Bijvoorbeeld wat meer voorgrond (en evt. iets ín die voorgrond) zou hem nog wel iets sterker maken denk ik.
                  Dat ben ik in principe wel met je eens. Echter, als het onderwerp symmetrische eigenschappen heeft, dan vind ik juist een gecentreerde oplossing vaak het beste - dat benadrukt de symmetrie (in dit geval de weerspiegeling). Daarnaast is het op open zee niet zo makkelijk om een leuke voorgrond te vinden
                  Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

                  Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

                  Comment

                  Working...
                  X