Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ken hem nog van je seminar van vorig jaar... Fraaie foto! Qua kleur, contrasten en lichtval is-ie echt geweldig, en ook de donkere wolkenlucht is fantastisch. Qua compositie twijfel ik toch een beetje, het is mij net wat te simpel ofzo. Bam! Horizon in het midden, ijsberg in het midden...
Ik vind echt niet dat je per definitie altijd de horizon uit het midden moet halen, maar in dit geval mis ik iets. Bijvoorbeeld wat meer voorgrond (en evt. iets ín die voorgrond) zou hem nog wel iets sterker maken denk ik.
Qua compositie twijfel ik toch een beetje, het is mij net wat te simpel ofzo. Bam! Horizon in het midden, ijsberg in het midden... Ik vind echt niet dat je per definitie altijd de horizon uit het midden moet halen, maar in dit geval mis ik iets. Bijvoorbeeld wat meer voorgrond (en evt. iets ín die voorgrond) zou hem nog wel iets sterker maken denk ik.
Dat ben ik in principe wel met je eens. Echter, als het onderwerp symmetrische eigenschappen heeft, dan vind ik juist een gecentreerde oplossing vaak het beste - dat benadrukt de symmetrie (in dit geval de weerspiegeling). Daarnaast is het op open zee niet zo makkelijk om een leuke voorgrond te vinden
Comment