Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diamantstrand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Diamantstrand

    Pfffffffffffffff ..... om jaloers op te zijn ,zoiets is gewoon top voor mij ,k'wenste dat het ene van mij was (als dat gene jaloesie is ) bijzonder knap
    mag ik vragen met welke sluitertijd die is genomen Marsel

    Comment


    • #17
      Re: Diamantstrand

      eigenlijk was ik zinnens voorlopig geen commentaar meer te geven op andermans werk daar mijn bescheiden bijdrage de laatste tijd te vaak overroepen wordt door "HoF plaat" - "die zien we maandag terug" ed....maar voor deze wil ik een uitzondering maken; inderdaad "buiten categorie" of het met de woorden van ex wielrenner Frans Verbeeck te zeggen over Eddy Merckx "Fred, die rijd 5km te snel voor ons "
      als deze in het BoF komt wordt de rest serieus in de schaduw geplaatst !
      Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

      http://shantiguru.1x.com

      Comment


      • #18
        Re: Diamantstrand

        Prachtige foto, ik hou enorm van de helderheid ervan!
        Het kan niet snel genoeg mei zijn, dan sta ik er ook
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #19
          Re: Diamantstrand

          mss es proberen om 't zwarte stuk aan de diamant wat helderder te maken
          dat je wa structuur van 't zwarte strand kan zien
          op die manier kan je 't "vallen" mss ontkrachten
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #20
            Re: Diamantstrand

            schitterend beeld,deze plaat is "af" voor mij!
            grts; M

            Comment


            • #21
              Re: Diamantstrand

              Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
              Deze staat voor mij ook 'hors catégorie', zo sterk En vooral de zwevende diamant is een eyecatcher. Een foto die INSLAAT als een bom.

              gr,
              Ik zou het niet beter kunnen verwoorden, super plaat
              pitteljon.be
              The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

              Comment


              • #22
                Re: Diamantstrand

                De natte droom van elke fotograaf , wat kan ik er meer van zeggen ...

                Comment


                • #23
                  Re: Diamantstrand

                  @Marsel, ik kan je verzekeren dat IJsland nog over een heleboel iconische landschappen beschikt die amper gefotografeerd zijn. Het zijn natuurlijk dikwijls dezelfde die terug komen waaronder deze, maar op deze manier heb ik dit strand nog niet veel gezien.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Diamantstrand

                    -----
                    Last edited by Irenefx; 12 november 2012, 12:02.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Diamantstrand

                      Doet me verlangen naar een andere tijd, een andere plaats, naar een nieuw
                      leven wellicht. Want daar doet het mij vast aan denken: aan leven. Nieuw
                      leven. Alsof je wetende wat je nu weet, het allemaal nog eens mag overdoen.
                      Fotografie met een diepe ziel...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Diamantstrand

                        Oorspronkelijk geplaatst door Irenefx Bekijk bericht
                        ........
                        Hij verdient alleen maar lof en bewondering in plaats van enkele nietszeggende comments.

                        Van mij mag er een HOF + komen, enkel en alleen voor Marsel :-)
                        nou.....jou aanbiedingen zijn ook mooi hoor...!
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #27
                          Re: Diamantstrand

                          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          @Marsel, ik kan je verzekeren dat IJsland nog over een heleboel iconische landschappen beschikt die amper gefotografeerd zijn. Het zijn natuurlijk dikwijls dezelfde die terug komen waaronder deze, maar op deze manier heb ik dit strand nog niet veel gezien.
                          Met citaat reageren op mezelf, het laagste van het laagste, maar ik probeer nu mijn verloren gegane mail wat te reconstrueren.
                          Er zijn op IJsland heel wat locaties die fotografisch zéééééér bijzonder zijn maar enkel gekend zijn bij de locals, niet dat er daar geen foto's van bestaan op het net maar het zoeken wordt dan bijzonder moeilijk, zeker als je geen naam hebt. Ik heb het meegemaakt tijdens het zoeken naar een verlaten militaire basis in een vreselijke uithoek. De enige beelden die ik had kwamen van de film "Börn Naturrunnar" (heb ik).
                          Na een kwartiertje zoeken in het IJslands (niet door mij) : bingo
                          Mijn mond viel echt open.
                          Mijn ogen ook.

                          Veel locaties worden in bescherming genomen en slechts sporadisch vrijgegeven voor buitenlanders, ik mocht verleden jaar logeren in een leegstaande boerderij, zo lang als ik wou. Tweede grootste areal van Island. Dan leer je toch een en ander hoor. Een waterkoker die er na al die jaren nog nieuw uit zag, volledig kalkvrij, dat zijn zo van die dingen die het reisverhaal spicy maken.

                          Ik weet niet hoe iemand zich door een land kan aangetrokken voelen maar wat mij betreft : liever van iets alles dan van alles iets

                          IJsland is een photographers delight maar zal zich NOOIT in structuren laten vangen, zoals Marsel al zei.
                          I love it

                          Comment


                          • #28
                            Re: Diamantstrand

                            Oorspronkelijk geplaatst door Irenefx Bekijk bericht
                            Ik ben altijd verbaasd als ik een foto van Marsel zie verschijnen in BD. Altijd perfect in balans en de plaatsen waar die al is geweest...bewonderenswaardig.
                            Ik kom zijn foto's ook altijd tegen bij 1x.com en 500px, en niet te vergeten: Marsel is al 2 jaar op rij genomineerd voor Natuurfotograaf van het jaar. Ik begrijp dan ook niet waarom hij hier zijn gram nog wil halen, iedere zichzelf respecterende natuurfotograaf kent Marsel.
                            Hij verdient alleen maar lof en bewondering in plaats van enkele nietszeggende comments.

                            Van mij mag er een HOF + komen, enkel en alleen voor Marsel :-)
                            Dit vind ik pas een nietszeggende comment.......
                            Uiteraard kennen we Marsel als geen andere maar je moet niet te veel pluimen in zijn gat steken op grond van iemand zijn nietszeggende commentaren... Hij heeft er namelijk al genoeg zoals we allemaal weten. Een gerespecteerd natuur fotograaf waar menig mens naar op kijkt....
                            En ik wil Marsel nu niet belediggen maar span je zo niet voor zijn kar aub.. Hij is groot(s) genoeg om het zelf niet toe te geven wat hem uitermate siert....laat staan dat iemand anders het wel doet..
                            Trouwens al de mensen die hier commentaren geven hebben zelf trouwens al veel leuk werk getoond op BD.
                            Misschien bedoelde je het zo niet en als dat zo is dan trek ik deze lines terug....
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #29
                              Re: Diamantstrand

                              Oja... Ik zou het bijna vergeten. Ik krijg van deze plaat een straal kwijl zuid-zuid west op mijn lip...
                              Ik had ze al gezien op 500 pix....
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • #30
                                Re: Diamantstrand

                                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Ik krijg van deze plaat een straal kwijl zuid-zuid west op mijn lip...
                                leuk gezegd
                                Dat gevoel heb ik ook
                                Top werk

                                Comment

                                Working...
                                X