Mijn paaltjes paradijs
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paradijs
Collapse
X
-
-
Re: Paradijs
mooi
maar toch misschien iets minder melk?
Comment
-
Ben ook een grote voorstander voor dit melkeffect.
Wederom een hele mooie paaltjes foto, goed bezig.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Sterke en mooie foto
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
prachtige plaat, de kleuren, compo, het melkachtig water, de prachtige nuances in de lucht
Comment
-
-
-
ik vind van die melkwaterfoto's op zich heel mooi. maar dat is meestal zo omdat er zo weinig op die foto's opstaat. voor mij maakt de voorgrond het hier iets te druk. de essentie van de foto valt wat weg voor mij. voor de rest wel heel mooie foto. Prachtige lucht ook.
greets,
Jeroen
Comment
-
Ik hou vooral van de sfeer die het uitademt. Dit in combinatie met een niet alledaagse compositie, die enerzijds heeeel knap leunt op de regeltjes, en aan de andere kant er hevig mee aan de stok gaat.
Je hebt een mooie detailwerking. Ook de licht aangezette lucht is knap, met dat fijn zwart lijntje die een mooie horizon vormt. Je hebt ook niet overdreven met je naverscherping, net voldoende!
Heel knappe foto voor mij!
Een ietsie pietsie klein punt, maar of dat gemakkelijk anders te benaderen is, weet ik niet...
Maar doordat de hoofdrij paaltjes naar rechts wijst, en doordat de horizonovergang heel fragiel is, kan het wel eens de indruk opwekken dat het geheel niet echt rechtstaat. Is het iets om over te struikelen?
Neen, voor mij persoonlijk niet, het is enkel een bedenking... een meedenken zeg maar.Last edited by Vinnydizzy; 28 oktober 2012, 12:33.
Comment
Comment