Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je zal voor- en tegenstanders hebben.
Ik ben vóór de melk
Vind dit één van de betere uit je reeks trouwens.
Knap hoe het lijnenspel je van uit de hoeken naar het 1/3-punt leidt.
Een andere benadering met deze compo. Voor mij zou het beter zijn zonder die dwarse palen. Dan kwam persoonlijk voor mij het melkeffect wel goed over.
Toch een prima resultaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik vind van die melkwaterfoto's op zich heel mooi. maar dat is meestal zo omdat er zo weinig op die foto's opstaat. voor mij maakt de voorgrond het hier iets te druk. de essentie van de foto valt wat weg voor mij. voor de rest wel heel mooie foto. Prachtige lucht ook.
Ik hou vooral van de sfeer die het uitademt. Dit in combinatie met een niet alledaagse compositie, die enerzijds heeeel knap leunt op de regeltjes, en aan de andere kant er hevig mee aan de stok gaat.
Je hebt een mooie detailwerking. Ook de licht aangezette lucht is knap, met dat fijn zwart lijntje die een mooie horizon vormt. Je hebt ook niet overdreven met je naverscherping, net voldoende!
Heel knappe foto voor mij!
Een ietsie pietsie klein punt, maar of dat gemakkelijk anders te benaderen is, weet ik niet...
Maar doordat de hoofdrij paaltjes naar rechts wijst, en doordat de horizonovergang heel fragiel is, kan het wel eens de indruk opwekken dat het geheel niet echt rechtstaat. Is het iets om over te struikelen?
Neen, voor mij persoonlijk niet, het is enkel een bedenking... een meedenken zeg maar.
Last edited by Vinnydizzy; 28 oktober 2012, 12:33.
Comment