Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Black Beach

De strand in de buurt van Jökulsárlón.

vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Re: Black Beach

Erg bijzondere plek! Compositie is prima vind ik, mooi met die twee ijsblokken in de voorgrond. Qua licht vind ik het niet helemaal optimaal.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

Ik vind je foto's van Ijsland bijna altijd goed maar naar mijn smaak voeg je steeds een beetje téveel contrast en scherpte toe.
      Prachtig land hé.

Comment

voor mij perfect zoals ie is. Het is zoals het echt is. Heel mooi!
        facebook

500px

Comment

Zeer knap beeld, vooral ook een hele goede compo met de waterlijn zo uit de hoek.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

Top Helen. Het contrasterende tussen de lucht en voorgrond.
            Heerlijk om te kijken.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

altijd mooi die stukken ijs op da zwart strand
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

knappe compo met een prachtig contrast
                groetjes Ingrid

Comment

héél mooi
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

je voelt zo de koude!
                    Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Gruythuysen Bekijk bericht
                      je voelt zo de koude!
                      Wat je zegt, ik heb er al een paar keer een paar dagen gekampeerd. Ijs moeten smelten voor drinkwater en meer van dat fraais.
                      Het valt me op dat er bijzonder weinig ijs ligt. Verleden jaar ben ik er om 4 uur opgestaan omdat er een heldere dag voorspeld werd en ik wou de zon de toppen van de westelijke gletsjers zien verlichten.
                      Het was een haast bovennatuurlijke ervaring, waar de dag ervoor de ijsbergen niet verroerden dreven ze met grote aantallen richting zee, sneeuwgorzen trippelden met me mee en de zeehondenkolonie kwam voortdurend goeiendag zeggen terwijl in een absolute stilte de toppen van de gletsjers oranje kleurden. Ik heb er echt de tranen van in de ogen gekregen.
                      De avond ervoor kwam er op deze plaats, heel laat op de avond, (het was bijna donker en ik was juist gestopt met de foto's) een terreinbus met fotografen toe, manman wat er daar voor apparatuur uit die bus kwam
                      Duidelijk een reis in functie van de fotografie, ik zou me gerold hebben gevoeld. Het was het zoveelste bewijs voor me dat je IJsland persoonlijk moet benaderen.
                      Binnenkort is het weer Reismarkt in Brugge en mag ik weer een hele lange dag vertellen over mijn lievelingslanden. Het eerste en het belangrijkste wat ik zeg is dat de mensen zich niet mogen laten strikken door georganiseerde schema's. Zeg nu zelf : als je deze foto ziet is het toch een ramp als je daar bij semi-duisternis wordt afgezet ?

Weeral doe ik hier mijn reputatie van naast-de-foto-praten eer aan maar ik heb een bijzondere affiniteit met deze plek.
                      Mooie foto Helen, het enige wat ik wat jammer vind is dat het ijs niet indrukwekkender aanwezig is maar daar kan niemand iets aan doen natuurlijk.
                      Tenzij je zo bezeten bent als ik en daar een aantal dagen blijft, voor mij heeft IJsland een aantal highlights en dit is er één van.

Maar nogmaals : mooie foto

Comment

prachtige foto Helen
                        dit zijn plaatjes waarvan ik geniet
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Erg mooie compositie. Het zware natuurlijk contrast : Heerlijk !
                          Groeten,
                          Johan
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                          X