Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Het verhaal is tof en een foto om die herinnering te steunen is leuk. Ik hoop alvast dat je je lodge kunt verwezenlijken.
Maar los van het verhaal vind ik de foto op zich wel niet zo wauw, vooral omwille van de compo en onderwerpkeuze. Technisch is ie dik ok.
Zoals m'n voorganger: dit is geen wow-foto op zich, maar zeker ook geen snapshot. Ik vind dit wel een bijzonder documentaire foto. Met een relatief hoog NG-gehalte! Daarom voor mij dik geslaagd!
als docu-foto vind ik em goe
hoe gebeurt dat eigenlijk ?
want ik veronderstel dat ni iedereen overal zomaar een lodge kan zetten
of is dit niet in een beschermd park ?
Het is inderdaad "as is"; de ondergaande zon, wat tentjes en een braai. En overal verdroogd struikgewas.
Het ging me veel minder om de compo, maar vooral om de sfeer.
@Jimmy; hoe dat gaat? Met veel moeite! Dit is geen nationaal park maar land van een "community".
We hadden toelating om de plaats te onderzoeken en er te kamperen.
De sfeer kan ik zo voelen.
Wij hebben ook gekampeerd maar dan wel op een camping zowel in Damaraland als in de caprivi. Wel een hele ervaring, zeker op de laatste plaats
Comment