Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wolken spiegel .
Collapse
X
-
-
Re: Wolken spiegel .
Heel mooie spiegel. Dit is zo'n foto waar je telkens als je er nog eens naar kijkt opnieuw details ontdekt die je voordien nog niet gezien had.
Knap werk dus
-
Mooie spiegel op 't eerste zicht. Bijna een witte kerstboom die plat ligt.
Op 't tweede zicht denk ik echter dat de foto een tikje rechtsom mag kantelen
omdat de wolken niet loodrecht onder elkaar staan. Vooral rechts in beeld goed te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtOp 't tweede zicht denk ik echter dat de foto een tikje rechtsom mag kantelen
omdat de wolken niet loodrecht onder elkaar staan. Vooral rechts in beeld goed te zien.
indien je de lichtreflecties links in de water rimpeling bekijkt zou je eerder de indruk hebben dat je wat meer linksom moet kantelen .(heb ze beiden geprobeerd )
er zal wel ergens een verklaring voor zijn maar zelf heb ik die niet zo direct .(opname standpunt ???)
Comment
-
Zéér knap maar er is idd. nog wat werk aan, recht zetten en lensvertekening corrigeren (om je reflecties te doen kloppen).
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtYup, beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtInderdaad wat beter in de up. Toch blijft het in de donkere delen een soort 'fijnheid' missen. Het valt me wel vaker op in je foto's en is moeilijk te definiëren. Misschien heeft het met je zwartpunt te maken of een andere bewerking van je schaduwen?
Comment
-
-
Mooie spiegeling, up is net wat frisser nog.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment