Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

milky way + update+update 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• milky way + update+update 2

Moderator Note: Ik heb nu je origineel achter een linkje geplaatst. Max. 2 beelden hier: origineel en update of update 1+2. Maak gerust je eigen keuze en pas dan deze post aan. Je mag dan ook mijn Mod-tekst verwijderen.
    Last edited by LesC; 20 oktober 2012, 11:39.

Re: milky way

straf! Heel straf!
    klein puntje...mss dat rood nog wat desatureren, leidt nu redelijk af...
    facebook

500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
      straf! Heel straf!
      klein puntje...mss dat rood nog wat desatureren, leidt nu redelijk af...
      ik was aan het twijfelen het weg te doen of niet voor ik hem poste
      maar ik heb bewust het rode niet weggedaan om de toeschouwer er nieuwschierig naar te maken wat het is .
      En dat laat ik aan de verbeelding van de toeschouwer over . Maar ga het nog niet verklappen

Comment

Een intrigerend beeld, da's zeker!
        Toch vind ik het deeltje "aan de verbeelding overlatend" voor mij eerder overkomen als een donkere vlek.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik kan heel erg genieten van jouw foto's en zeker van zo'n speciallekes als deze.
          Aangezien ik mijn pc pas terug heb en ik nog geen exif reader heb gedownload,
          zou je me plezieren als je me vertelt welke instellingen, camera en lens je gebruikt voor zo'n beeld.
          (ben namelijk van plan een nieuwe camera te kopen omdat mijn Sony een ruiskanon is)

Comment

Grandioze sterren fotografie. Voorgrond met die tak voegt veel toe.
            De rode bomen achterin vragen wel iets te veel aandacht nu.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              Ik kan heel erg genieten van jouw foto's en zeker van zo'n speciallekes als deze.
              Aangezien ik mijn pc pas terug heb en ik nog geen exif reader heb gedownload,
              zou je me plezieren als je me vertelt welke instellingen, camera en lens je gebruikt voor zo'n beeld.
              (ben namelijk van plan een nieuwe camera te kopen omdat mijn Sony een ruiskanon is)

instellingen zijn f 4,5 sluittijd 30 sec iso 1600 waarom laag f getal en hoge iso hoge iso is de sencor gevoeliger en vang je de meeste sterren lage f voor zo veel mogelijk licht van de sterrehemel en sterren te hebben . 30 sec is ook de maximum anders blijven de sterren geen puntjes meer maar worden het streepjes .
              bij een lager iso zou ik de sluittijd nog langer moeten laten open staan voor de melkweg in beeld te krijgen en worden de sterren dus streepjes vandaar deze instellingen . ik weet het zijn niet
              de beste condities voor een foto maar wel voor deze met de melkweg . de belichting op de boom is ingekleurd met een pillamp hoop dat je hier wat aan hebt ;
              groeten Steven toestel is een canon EOS 7D lens 8 mm sigma

Comment

Prachtige melkweg. Qua compo vind ik het jammer dat de tak tot in de band van de melkweg loopt. Dat rood, laat me raden: een waarneemlampje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
                  ... hoop dat je hier wat aan hebt ...
                  Heel erg bedankt. Ik twijfelde namelijk of de 7D goed scoorde met zo'n hoge ISO.
                  Maar dat heb je bij deze wel bewezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                    Heel erg bedankt. Ik twijfelde namelijk of de 7D goed scoorde met zo'n hoge ISO.
                    Maar dat heb je bij deze wel bewezen.
                    ik heb wel wat ruis moeten wegtrekken hoor vooral kleurruis in de zwarte delen

Comment

Mooi, die dode boom mooi in je beeld opgenomen op die manier
                      bedankt voor de uitleg ook
                      zou ik wel eens willen proberen maar ik vrees dat mijn huidige cam dat niet toelaat ...
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

De melkweg staat er prachtig op zeg! De voorgrond en de positie van de boom tov de melkweg vind ik minder geslaagd.
                        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                        500px FaceBook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
                          De melkweg staat er prachtig op zeg! De voorgrond en de positie van de boom tov de melkweg vind ik minder geslaagd.
                          'k volg
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Mooi met die dode boom en bedankt voor de uitleg
                            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Knap gedaan.. maar waar heb je de foto gemaakt ? lijkt me niet echt in belgie mogelijk met alle lichtvervuiling hier ? of toch ??
                              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Working...
                              X