Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IJsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IJsland



    Ook deze foto is gemaakt op de reis ter voorbereiding van de fotoreis naar IJsland die ik in maart 2013
    organiseer . Ik heb vele uren op dit fascinerende strand doorgebracht. Ook een plaat van het strand bij
    Jökulsárlón waar het afkalvende ijs van de nabijgelegen gletsjer weer op het strand terug gesmeten
    wordt door de zee. Er is door de plek waar het ijs ligt en allerlei structuren en tinten een veelvoud aan
    verschillend soortige foto's te maken qua sfeer en uitstraling.
    Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

  • #2
    Re: IJsland

    Prachtig beeld!
    “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

    Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: IJsland

      Zeer mooi! Ik hou wel van het abstracte en de koele & zachte tonen in de afbeelding.
      500px

      Comment


      • #4
        Re: IJsland

        Vind deze super!

        Comment


        • #5
          Re: IJsland

          Fantastische foto maar waarom zo on-IJslands ?

          Comment


          • #6
            Re: IJsland

            Ik vind het al één van de minste Ijsland foto's die ik al gezien heb, zeker als je de titel "Ijsland" voor je foto gebruikt, waarbij je een bepaalde output verwacht. Ik mis dit in deze foto.
            Ook de compositie zit niet lekker en dit wordt nog eens versterkt door je slagschaduw en kader die je rond je foto plaatst.
            Een +1 voor je lef, maar het pakt niet voor mij.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: IJsland

              Fantastische plaat. De originaliteit die erin schuilt is fantastisch en de grauwe lucht gebruikt om extra sfeer te creeren waar die bij anderen gaat storen. Voor mij mocht er iets minder ruimte voor de ijsblok maar da's dan mierenneukmode hoor...
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment


              • #8
                Re: IJsland

                Vind dit ook heel mooi. De strucuren van het bewegende water, en de sobere kleuren maken het voor mij.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: IJsland

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  Ik vind het al één van de minste Ijsland foto's die ik al gezien heb, zeker als je de titel "Ijsland" voor je foto gebruikt, waarbij je een bepaalde output verwacht. Ik mis dit in deze foto.
                  Ook de compositie zit niet lekker en dit wordt nog eens versterkt door je slagschaduw en kader die je rond je foto plaatst.
                  Een +1 voor je lef, maar het pakt niet voor mij.
                  ga mee met dit comment.
                  valt me wat tegen van deze toch wel gerenomeerde fotograaf.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: IJsland

                    Kan mij ook niet zo bekoren.
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment

                    Working...
                    X