Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi beeld hoor, maar eerlijk? Er staat 1 onderwerp te veel op.
Voor mij zou het een sprekender foto zijn moest je die stenen eraf knippen (en een klein stukkie recht om het geheel in balans te houden).
Zou veel symboliek van uit gaan
Ik vind persoonlijk de steen mooier als onderwerp dan de persoon en zou dus omgekeerd croppen. De stenen hebben wat ritme en diepte. De persoon zelf staat wat onevenwichtig schuin.
Belichting mooi onder controle voor zulk tegenlicht
Ik vind persoonlijk de steen mooier als onderwerp dan de persoon en zou dus omgekeerd croppen. De stenen hebben wat ritme en diepte. De persoon zelf staat wat onevenwichtig schuin.
vind ik eigenlijk een zeer goede suggestie...was al een paar keer komen kijken, wist niet goed wat ik zelf zou veranderen maar de suggestie van codon lijkt mij idd het best.
de technische afwerking is trouwens inderdaad knap!
Iedereen bedankt voor de boeiende opmerkingen. Daar er al een crop is gemaakt door Red Falcon met de persoon erbij, heb ik er één gemaakt zonder de persoon.
Iedereen bedankt voor de boeiende opmerkingen. Daar er al een crop is gemaakt door Red Falcon met de persoon erbij, heb ik er één gemaakt zonder de persoon.
Vind ik persoonlijk niet de juiste keuze, maar soit, 't is uw foto en uw inzicht in wat voor u het beste is.
De crop van Falcon vind ik ook niet zo top, in die zin dat voor mij de steen er helemaal af mocht.
Comment