Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset near Karamea - NZ

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sunset near Karamea - NZ

Technisch weer dik in orde, maar voor mij ook geen topper. Als er nu andere wolken waren zou het heel anders zijn. Nu heb je een mooie inleiding maar als je verder in beeld gaat is er niets meer. En zoals Tantine alreeds vermelde aan de zee is moeilijker dan je denkt. Het probleem ook is dat jij hebt er een gevoel bij omdat je al die moeite hebt gedaan, maar de kijker heeft nooit diezelfde gevoelens en kijkt op een andere manier. Dat is het moeilijke aan fotografie, jou gevoel doorgeven aan de kijker. Voor mij persoonlijk ik kijk meer met gevoel dan met technische gedoe, techniek is zeker niet onbelangrijk maar gevoel of verhaal is zeker belangrijker want dat maakt de foto.
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

Comment

Mooi en technisch goed beheerst.

gr.ron.
      http://exhi-fotografie.nl

Comment

Heel knap! Typische dama kleuren! Het steentje en de tekening in het zand mochten mss iets minder centraal, maar dit is muggeziften...
        facebook

500px

Comment

Als er ergens veel commentaar op komt dan wil het zeggen dat de foto emoties los weekt. Komt het door de maker ervan of door de foto zelf die aan deze persoon verbonden is ? Ik weet 1 ding... Deze plaat is zoalser alaangehaald is een technisch hoogstandje met een goed oog voor detail. Heb ik er al beter gezien? Uiteraard. Moet daar eerlijk in zijn.

Ik denk ook dat als je als fotograaf uit zo een arsenaal foto reis reportages gaat processen de luxe hebt om af en toe eens eentje te posten die wat minde is ...of op zen zachtst gezegd die voor de meesten wat minder lijkt..
          Zeker al je Dama heet...
          M.a.w... We zijn andere dingen gewoon te zien.
          Maar daarom niet minder..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
          X