Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik denk dat die sluitertijd hier toch wel de spelbreker is. Ik kan me rook voorstellen en dit is niet rieel.
Als de berg ook wat meer in het zicht was geweest en de rookpluim wat dunner had je wellicht nog meer sfeer gehaald..
Das puur persoonlijk maar voor mij een te " dik" geheel nu.
Ik vraag me af of een hoger of lager standpunt mogelijk was waardoor alles wat meer los kwam?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mixed feelings dus, maar dat maakt het interessant. Nogmaals dank voor de eerlijke reacties!
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik denk dat die sluitertijd hier toch wel de spelbreker is. Ik kan me rook voorstellen en dit is niet rieel.
Als de berg ook wat meer in het zicht was geweest en de rookpluim wat dunner had je wellicht nog meer sfeer gehaald..
Das puur persoonlijk maar voor mij een te " dik" geheel nu.
Ik vraag me af of een hoger of lager standpunt mogelijk was waardoor alles wat meer los kwam?
Reëel is het uiteraard niet, in die zin dat het een lange sluitertijd betreft.
Ik had voor deze compo geopteerd omdat je hier de drie bergpunten hebt die kleiner worden naar achter toe en links nog wat wolkjes. De lange sluiter vond ik bijdragen tot de "cleanness van deze foto", wat minder druk zeg maar, net zoals bij watervallen. Maar ik kan de comments perfect begrijpen en apprecieer deze ook erg.
Ik heb uiteraard nog andere compo's liggen, maar ging die oorspronkelijk niet posten omdat ik deze (voor mezelf) beter vond. Maar naar aanleiding van de comments toch nog een andere geplaatst (http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ml#post3677106), met een andere compo (meer achtergrond), kortere sluiter, en een hoger standpunt...
Comment