Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fumarole (I)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fumarole

Ik vind hem heel mooi ! Mooie compo, goede keuze van de sluitertijd...

Ik mis alleen de stank.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Sterke compositie in ieder geval, misschien met een tik meer omgeving zou het nog beter geweest zijn.
      Maar in ieder geval weer een sfeervol beeld!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik denk dat die sluitertijd hier toch wel de spelbreker is. Ik kan me rook voorstellen en dit is niet rieel.
        Als de berg ook wat meer in het zicht was geweest en de rookpluim wat dunner had je wellicht nog meer sfeer gehaald..
        Das puur persoonlijk maar voor mij een te " dik" geheel nu.
        Ik vraag me af of een hoger of lager standpunt mogelijk was waardoor alles wat meer los kwam?
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Ik mis alleen de stank.
          Danny, leg eens een open ei naast je PC en bekijk deze foto over een paar dagen nog eens....
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

Comment

Mixed feelings dus, maar dat maakt het interessant. Nogmaals dank voor de eerlijke reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Ik denk dat die sluitertijd hier toch wel de spelbreker is. Ik kan me rook voorstellen en dit is niet rieel.
            Als de berg ook wat meer in het zicht was geweest en de rookpluim wat dunner had je wellicht nog meer sfeer gehaald..
            Das puur persoonlijk maar voor mij een te " dik" geheel nu.
            Ik vraag me af of een hoger of lager standpunt mogelijk was waardoor alles wat meer los kwam?
            Reëel is het uiteraard niet, in die zin dat het een lange sluitertijd betreft.
            Ik had voor deze compo geopteerd omdat je hier de drie bergpunten hebt die kleiner worden naar achter toe en links nog wat wolkjes. De lange sluiter vond ik bijdragen tot de "cleanness van deze foto", wat minder druk zeg maar, net zoals bij watervallen. Maar ik kan de comments perfect begrijpen en apprecieer deze ook erg.
            Ik heb uiteraard nog andere compo's liggen, maar ging die oorspronkelijk niet posten omdat ik deze (voor mezelf) beter vond. Maar naar aanleiding van de comments toch nog een andere geplaatst (http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ml#post3677106), met een andere compo (meer achtergrond), kortere sluiter, en een hoger standpunt...
            facebook

500px

Comment

Working...
            X