Opnieuw even geleden maar toch nog is een probeersel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Before the rain
Collapse
X
-
Before the rain
Labels: Geen
-
-
Re: Before the rain
mooie opname maar had hier toch gegaan voor een lager (in getal) diafragma.
meen het begin van diffractie te zien.
deze lens presteert nl het beste op F10/F11.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Zeker een heel mooie qua compositie, ik zie graag de wolkenlijn "binnen hangen", met een tweede wolkenlijn ter ondersteuning.
M'n gevoel is evenwel dat bij een breedbeeldfoto je onderwerp toch ietkse gecentraliseerder mag liggen. Maw je onderwerp (die jammergenoeg niet scherp meer is, zie bouk's opmerking) ligt voor mij ietske teveel aan de rand.
Ik denk dat je hier keuzes moest maken in je compositie.
Ik veronderstel, moest je meer detail kunnen terughalen in het gewas voor de bomen, en mocht je de bomen, een tikkeltje minder hard aanzetten, dat je een meer gebalanceerde plaat tevoorschijn tovert.Last edited by Vinnydizzy; 16 september 2012, 11:38. Reden: leren trager typen en minder fouten maken ;-)
Comment
-
dreiging goed vastgelegd
heeft wel nog heel wat verscherping nodig.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Mooi plaatje...knap die dreiging...maar idd...mis wat scherpte.
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtOpnieuw even geleden maar toch nog is een probeersel
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtdreiging goed vastgelegd
heeft wel nog heel wat verscherping nodig.Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtMooi plaatje...knap die dreiging...maar idd...mis wat scherpte.
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooie opname maar had hier toch gegaan voor een lager (in getal) diafragma.
meen het begin van diffractie te zien.
deze lens presteert nl het beste op F10/F11.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtZeker een heel mooie qua compositie, ik zie graag de wolkenlijn "binnen hangen", met een tweede wolkenlijn ter ondersteuning.
M'n gevoel is evenwel dat bij een breedbeeldfoto je onderwerp toch ietkse gecentraliseerder mag liggen. Maw je onderwerp (die jammergenoeg niet scherp meer is, zie bouk's opmerking) ligt voor mij ietske teveel aan de rand.
Ik denk dat je hier keuzes moest maken in je compositie.
Ik veronderstel, moest je meer detail kunnen terughalen in het gewas voor de bomen, en mocht je de bomen, een tikkeltje minder hard aanzetten, dat je een meer gebalanceerde plaat tevoorschijn tovert.
Comment
-
Comment