Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tis inderdaad zo dat je niet altijd het geluk kan hebben van een mooie zonsopgang vast te leggen bij een onderwerp waar je een tijdje voor moet rijden.
Soms moet je nu eenmaal meerder keren terug gaan om het shot vast te leggen wat je wil.
Ik ben er ook al geweest (gelijk zoveel hier) en had de enorme sjans om een mooie zonsopgang vast te leggen.
Ben zo een beetje van het type dat zelden naar eenzelfde plaats terugkeert, mits ik het in betere omstandigheden kan vastleggen, of mits de lokatie genoeg mogelijkheden biedt om er terug te gaan.
Ik snap je dat je tevreden bent met je foto. Maar ik bemerk terzelfdertijd een klein stukje ontgoocheling, je had het ook anders willen vastleggen. Wel, ik zou ook met dat gevoel zitten.
Ik zou ook nog eens teruggaan om die zon vast te leggen die je beoogde. Je kunt niet altijd sjans hebben en sommige onderwerpen moet je wel eens meer dan één keer bezoeken.
Tis inderdaad zo dat je niet altijd het geluk kan hebben van een mooie zonsopgang vast te leggen bij een onderwerp waar je een tijdje voor moet rijden.
Soms moet je nu eenmaal meerder keren terug gaan om het shot vast te leggen wat je wil.
Ik ben er ook al geweest (gelijk zoveel hier) en had de enorme sjans om een mooie zonsopgang vast te leggen.
Ben zo een beetje van het type dat zelden naar eenzelfde plaats terugkeert, mits ik het in betere omstandigheden kan vastleggen, of mits de lokatie genoeg mogelijkheden biedt om er terug te gaan.
Ik snap je dat je tevreden bent met je foto. Maar ik bemerk terzelfdertijd een klein stukje ontgoocheling, je had het ook anders willen vastleggen. Wel, ik zou ook met dat gevoel zitten.
Ik zou ook nog eens teruggaan om die zon vast te leggen die je beoogde. Je kunt niet altijd sjans hebben en sommige onderwerpen moet je wel eens meer dan één keer bezoeken.
Ik was toch wel blij met de mooie (bedekte) zonsopgang, hoor. Als je het wilt zien is de natuur altijd mooi, en gelukkig in onze streken nooit hetzelfde.
De rijtijd viel te verwaarlozen, want ik werk in Zierikzee. Bovendien kwam ik uit de nachtdienst, en hoefde dus niet eens vroeg mijn bed uit.
Het vraagteken na tevreden/ontevreden sloeg meer op een zekere terughoudendheid om te plaatsen in SC. Het voelt voor mij toch aan als een plaats alleen voor de "groten".
En ik weet dat ik nog een lange(maar leuke) weg heb te gaan.
Groeten,
Johan
Comment