Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeelandbrug (erg vroeg)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zeelandbrug (erg vroeg)

Mooie update. Je mag zeker tevreden zijn
    Photography is an art of observation.

Comment

Staat er goed op voor mij persoonlijk mag de sluiter langer zodat het echt helemaal vlak was.
      Maar vind hem zo ook goed!
      Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Tis inderdaad zo dat je niet altijd het geluk kan hebben van een mooie zonsopgang vast te leggen bij een onderwerp waar je een tijdje voor moet rijden.
        Soms moet je nu eenmaal meerder keren terug gaan om het shot vast te leggen wat je wil.

Ik ben er ook al geweest (gelijk zoveel hier) en had de enorme sjans om een mooie zonsopgang vast te leggen.
        Ben zo een beetje van het type dat zelden naar eenzelfde plaats terugkeert, mits ik het in betere omstandigheden kan vastleggen, of mits de lokatie genoeg mogelijkheden biedt om er terug te gaan.
        Ik snap je dat je tevreden bent met je foto. Maar ik bemerk terzelfdertijd een klein stukje ontgoocheling, je had het ook anders willen vastleggen. Wel, ik zou ook met dat gevoel zitten.
        Ik zou ook nog eens teruggaan om die zon vast te leggen die je beoogde. Je kunt niet altijd sjans hebben en sommige onderwerpen moet je wel eens meer dan één keer bezoeken.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Knappe update, mooi beeld van een mooie locatie
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

Comment

Nogmaals bedankt voor de reacties.
            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Tis inderdaad zo dat je niet altijd het geluk kan hebben van een mooie zonsopgang vast te leggen bij een onderwerp waar je een tijdje voor moet rijden.
            Soms moet je nu eenmaal meerder keren terug gaan om het shot vast te leggen wat je wil.

Ik ben er ook al geweest (gelijk zoveel hier) en had de enorme sjans om een mooie zonsopgang vast te leggen.
            Ben zo een beetje van het type dat zelden naar eenzelfde plaats terugkeert, mits ik het in betere omstandigheden kan vastleggen, of mits de lokatie genoeg mogelijkheden biedt om er terug te gaan.
            Ik snap je dat je tevreden bent met je foto. Maar ik bemerk terzelfdertijd een klein stukje ontgoocheling, je had het ook anders willen vastleggen. Wel, ik zou ook met dat gevoel zitten.
            Ik zou ook nog eens teruggaan om die zon vast te leggen die je beoogde. Je kunt niet altijd sjans hebben en sommige onderwerpen moet je wel eens meer dan één keer bezoeken.
            Ik was toch wel blij met de mooie (bedekte) zonsopgang, hoor. Als je het wilt zien is de natuur altijd mooi, en gelukkig in onze streken nooit hetzelfde.
            De rijtijd viel te verwaarlozen, want ik werk in Zierikzee. Bovendien kwam ik uit de nachtdienst, en hoefde dus niet eens vroeg mijn bed uit.
            Het vraagteken na tevreden/ontevreden sloeg meer op een zekere terughoudendheid om te plaatsen in SC. Het voelt voor mij toch aan als een plaats alleen voor de "groten".
            En ik weet dat ik nog een lange(maar leuke) weg heb te gaan.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Als je tussen de lijntjes leest...
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

ik zie niets

Comment

Working...
                X