Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is erg moeilijk vond ik, om een goede compo te maken van de dettifoss. Er zit altijd wel een stuk voorgrond in de weg, en naar beneden gaan was voor mij geen optie daar er overal sneeuw lag, en je dus niet wist of je nu wel dan niet op vaste grond stond.
Deze foto toont evenwel niet de dettifoss zelf, maar ik vind hem heel origineel en erg geslaagd!
Kan me wel langs geen kanten oriënteren. zelfs niet als ik terugkijk naar mijn eigen foto's. Ik vermoed dat deze genomen is op weg naar de Hafragilfoss en dat dit de westelijke over is? Jij had hier blijkbaar wel een lager standpunt, maar wij zijn dan ook niet verder gegaan naar de hafragil...
Kan me wel langs geen kanten oriënteren. zelfs niet als ik terugkijk naar mijn eigen foto's. Ik vermoed dat deze genomen is op weg naar de Hafragilfoss en dat dit de westelijke over is? Jij had hier blijkbaar wel een lager standpunt, maar wij zijn dan ook niet verder gegaan naar de hafragil...
Ik heb (had) het ook even moeilijk met oriënteren maar nu zie ik de oostelijke benadering voor me.
Normaal is (was) de Westelijke kant tot voor kort de moeilijkst bereikbare en wellicht ook de mooiste maar je krijgt al te dikwijls het stuifwater op je lens.
Aparte benadering, hou ik van.
Comment