Update met meer contrast
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsopgang (II)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zonsopgang (II)
Mooi dat licht
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Mooi sfeerbeeld, volg ook wel betreft het contrast.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
yep, ik volg, met meer contrast nog veel beter!groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Met meer contrast is de lucht veel beter maar de rotspartijen in de voorgrond worden veel te donker nu .
Er zitten zelfs delen bij die dichtlopen van het zwart nu denk ik .
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk berichtMet meer contrast is de lucht veel beter maar de rotspartijen in de voorgrond worden veel te donker nu .
Er zitten zelfs delen bij die dichtlopen van het zwart nu denk ik .
Groetjes
Luc
Bedankt voor de tips.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk berichtInderdaad, denk dat ik een gedeeltelijke contrastverhoging in de lucht zal moeten toepassen.
Bedankt voor de tips.
Comment
-
ga voor de eerste in landscape uitvoering.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtnet even zelf eens gekeken in camera raw, en als ik het algemeen contrast van de ganse plaat verhoog naar +45 bekom ik een gelijkaardig beeld als jouw update maar zonder grote dichtgelopen schaduwen.
Ik heb het contrast verhoogd met +25, maar op de reeds verkleinde foto, dit is de reden. Toegepast op het originele RAW bestand zou het resultaat beter moeten zijn.Last edited by Fotoshooter; 31 augustus 2012, 08:44.
Comment
-
Comment