West-Coast - NZ
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The cabbage tree
Collapse
X
-
-
-
Re: The cabbage tree
mooi al vind ik het aan de onderkant wat krapjes.
had graag wat meer van de stam van de boom erbij.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment
-
-
heel mooi, knappe boom en de maan als leuk extraatjegroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
sterke foto en de maan maakt het verschil. Ik volg Bouk wel ivm de stam, hij lijkt nu wel in het water te staan. Anderzijds begrijp ik het wel: het is moeilijk als je in 2/3 wil blijven want ik zou nu al links wat weg willen snijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi al vind ik het aan de onderkant wat krapjes.
grt,bouk.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi al vind ik het aan de onderkant wat krapjes.
grt,bouk.
Wel mooi van kleur!
gr Pascale
Comment
-
-
grt,bouk.
prachtige Danny kleuren
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Edit...
O ja, wat die compo betreft.
Het ging mij vooral om de mooie vorm van deze boom in contrast met de kleuren in de achtergrond. Om het maantje er wat deftig op te krijgen had ik ook besloten voldoende in te zoomen.
Bovendien was het gedeelte ter hoogte van de stam te donker, waardoor de onderkant van de foto te zwaar zou uitvallen.
Ik heb wel nog getwijfeld om het stuk zee er al dan niet bij te nemen, maar heb dus voor deze gekozen... :-)Last edited by Dama; 1 september 2012, 07:37.
Comment
Comment