Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heide in bloei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heide in bloei

    Ik ben is met de breedhoek in de heide gaan liggen (zat vol beestjes nadien) en idd. Jos, ze staat in bloei.
    mvg,
    Eddy

    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Heide in bloei

    heide staat mooi in bloei en tevens goed belicht.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

    Comment


    • #3
      Re: Heide in bloei

      Ook voor mij een pracht van een plaat.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Heide in bloei

        Ik vind de belichting wat raar overkomen. Met het lage standpunt verwacht ik de voorgrond in de schaduw en de horizon nog wat belicht maar het beeld is omgekeerd. Blend of filter?
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Heide in bloei

          ik moet codon volgen...vind het een mooie plaat hoor maar de belichting lijkt vreemd. Voorgrond wat helder tov de lucht, ook gezien dit een tegenlicht opname is. Mss de voorgrond wat donkerder zetten?
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Heide in bloei

            Volg Benjamin, en Mathias wel.
            Mooie foto, maar idd beetje vreemde belichting zo, mag van mij ook nog best wat meer saturatie hebben, Verdienen deze mooie bloemetjes wel.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Heide in bloei

              Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
              Ik vind de belichting wat raar overkomen. Met het lage standpunt verwacht ik de voorgrond in de schaduw en de horizon nog wat belicht maar het beeld is omgekeerd. Blend of filter?
              Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
              ik moet codon volgen...vind het een mooie plaat hoor maar de belichting lijkt vreemd. Voorgrond wat helder tov de lucht, ook gezien dit een tegenlicht opname is. Mss de voorgrond wat donkerder zetten?
              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Volg Benjamin, en Mathias wel.
              Mooie foto, maar idd beetje vreemde belichting zo, mag van mij ook nog best wat meer saturatie hebben, Verdienen deze mooie bloemetjes wel.
              Geen blend, ik heb een ND -2 stops gebruikt, wat volgens mij aan gewezen was met dat tegenlicht.
              De bloemen hebben meer saturatie gekregen Jos, ik had eerder een omgekeerde opmerking verwacht.
              Ik denk trouwens dat door de saturatie van de bloemen, de voorgrond wat minder donker overkomt.
              Er zit toch genoeg schaduw en zwart in de voorgrond (denk ik)
              Bedankt voor jullie reactie en smaken verschillen zeker.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Heide in bloei

                Sorry...die foto zegt mij niet zo veel....is niet altijd gemakkelijk maar toch goed geprobeerd.
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment

                Working...
                X