Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel mooi plaatje hoor! Je had hier blijkbaar ook veel geluk met de wolkjes in de lucht! De plaats is blijkbaar ook al een stuk groener dan op mijn foto van een tijdje terug...!
't is niet eenvoudig daar om een foto te nemen zonder druppels aan de lens, en al zeker niet in die holte wara de spray alom tegenwoordig is...Zeer mooi gedaan dus...
Maar als ik heel kritisch mag zijn (maar 't viel me wel direct op), vind ik de rotswand in het midden een beetje vreemd (lichtere stuk rechts naast dat achterste kleine watervalletje), daar zit een stuk in dat niet scherp lijkt. Als ik wat inzoom lijkt het alsof twee beelden tov van elkaar verschoven zijn...Van de blend?
Ik had net dezelfde pro en cons als cyto in gedachten. De lucht was erg goed en belichting is heel mooi in balans. Jammer van die rotsen. Inderdaad een moeilijke plaats om van te schieten wegens de spray. Ik heb er ook nog eentje staan die ik nog eens moet posten. Zal nog ff wachten
Mooie plaat, met een kleurensaturatie die ik bij jou zelden zie.... Heeft dit met situatie of type bewerking te maken? hoog HDR gehalte, echter zonder te storen
Comment