Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel erg merci iedereen voor de toffe reacties!
blij dat deze ook in de smaak valt.
deze is op dezelfde dag genomen dan deze,
het was heel mistig weer daar hoog boven, niet ideaal om de omgeving te zien, maar wel ideaal om het mooie licht dat er toch af en toe door kwam vast te leggen op foto.
het was wel indrukwekkend met die plotse openingen in de mist omdat je dan heel plots het immense van de omgeving voorgeschoteld kreeg, mijn vriendin en ik stonden daar dikwijls met onze mond wijd open
tot nu toe nog altijd onze mooiste reis geweest!
ik had het geluk deze foto te kunnen maken op een moment dat de mist even naar boven trok en de zon er heel lichtjes doorkwam en zo voor een diffuus licht zorgde, met bijna boven aan de top een klein streepje dat toch het volledige zonlicht kreeg en voor een extraatje zorgde in de foto.
nogmaals bedankt voor het kijken!
Comment