Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lange tijd hier al niet meer gepost maar had een beetje vrije tijd gisterenavond en een mooie zonsondergang behoorde tot de mogelijkheden ... tijd om nog eens naar Blankenberge te gaan dachten we.
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Thanks vr de comm's ...
Bewijs dat je best regelmatig naar dezelfde locatie terugkeert: dit was inderdaad, na een tiental vorige bezoekjes, het mooiste moment voor mij daar op die locatie om te fotograferen.
Knappe kleuren...voor velen zal dit misschien de mooiste zijn maar ik vind de compo niet breed genoeg...Allez ik bedoel dat ik wat meer zee en fantastische lucht persoonlijk liever had gezien..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment