Lange tijd hier al niet meer gepost maar had een beetje vrije tijd gisterenavond en een mooie zonsondergang behoorde tot de mogelijkheden ... tijd om nog eens naar Blankenberge te gaan dachten we.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de Pier van Blankenberge
Collapse
X
-
de Pier van Blankenberge
The quickest way to make money at photography is to sell your cameraLabels: Geen
-
-
Re: de Pier van Blankenberge
Een klassieker met klasse gebracht, mooi met de reflectie op de voorgrond!Website http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk berichtEen klassieker met klasse gebracht, mooi met de reflectie op de voorgrond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMooier dan dit wordt de pier niet meer. Maar ja, dat heb ik hier al zo dikwijls
gedacht...
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
William,
Heerlijk beeld met prachtige lucht.
Reflectie op de voorgrond steekt mooi af tegen de fluwelen zee.pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
-
Mijn eerste gedachte was kleuren te fel, maar hoe langer ik er naar kijk hoe meer het past bij deze foto.
Heel erg mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Prachtige beeld!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Thanks vr de comm's ...
Bewijs dat je best regelmatig naar dezelfde locatie terugkeert: dit was inderdaad, na een tiental vorige bezoekjes, het mooiste moment voor mij daar op die locatie om te fotograferen.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtwat een kleurenpracht en sfeer ,één van de mooiste dat ik al heb gezien van de pierThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
Comment