Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Patrick,
wat mij een klein beetje stoort is het door elkaar lopen van de witte lucht en de witte delen van de brug, in die grote boog, en de boog links ervan.
Ik had persoonlijk een klein beetje meer nuance willen zien.
Maar laat maar hoor... Kben blijkbaar weer de enige die hier over "neut"
dank je Danny ,ik weet dat jij waarschijnlijk wel liever de zachte natuurlijke versie zou hebben gezien,(die heb ik ook hoor ) ik normaal ook , maar dit was dan ook mijn doel van vooraf ,ik wou er een harde bijna onrealistische foto van maken in Z/W met harde contrasten , ik vond zelf dat dit doel zich daar goed voor leende ,is ook de eerste keer dat ik zoiets doe in landschap ,ben wel enkele keren helemaal opnieuw mogen beginnen
Patrick,
wat mij een klein beetje stoort is het door elkaar lopen van de witte lucht en de witte delen van de brug, in die grote boog, en de boog links ervan.
je hebt er dan ook het oog voor he Danny en ik kan er alleen maar uit leren ,
maar zelf ben ik wel gelukkig met dit resultaat hoor
Patrick,
kon het niet laten Danny om uw raad op te volgen ,ben eigenlijk zelf ook niet snel tevreden hoor ,en hoe meer ik naar uw opmerking keek hoe meer het op mijn zenuwen werkte bij deze een update
kon het niet laten Danny om uw raad op te volgen ,ben eigenlijk zelf ook niet snel tevreden hoor ,en hoe meer ik naar uw opmerking keek hoe meer het op mijn zenuwen werkte bij deze een update
Ik kan begrijpen dat je er een semi-surreëel beeld van wou maken, maar ik het witte vlak is voor mij te prominent in het geheel. Net alsof je de lucht eruit geknipt hebt.
Een (zeer) lichte tint grijs voor de lucht zou niet mis zijn, denk ik dan. Nu is de aftekening van de brug tegenover het witte vlak messcherp, of zou het moeten zijn. Want het downsizen heeft geen deugd gedaan aan de brug.
Persoonlijk vind ik je orginele dan toch beter dan de update, vooral als je de voorgrond ziet.
Comment