Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeelandbrug z/w +update aanpassing nuances

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zeelandbrug z/w

dank voor de fijne reacties

Comment

Hele mooie, genieten.
      Flickr

Comment

Patrick,
        wat mij een klein beetje stoort is het door elkaar lopen van de witte lucht en de witte delen van de brug, in die grote boog, en de boog links ervan.

Ik had persoonlijk een klein beetje meer nuance willen zien.

Maar laat maar hoor... Kben blijkbaar weer de enige die hier over "neut"
        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        dank je Danny ,ik weet dat jij waarschijnlijk wel liever de zachte natuurlijke versie zou hebben gezien,(die heb ik ook hoor ) ik normaal ook , maar dit was dan ook mijn doel van vooraf ,ik wou er een harde bijna onrealistische foto van maken in Z/W met harde contrasten , ik vond zelf dat dit doel zich daar goed voor leende ,is ook de eerste keer dat ik zoiets doe in landschap ,ben wel enkele keren helemaal opnieuw mogen beginnen
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Patrick,
          wat mij een klein beetje stoort is het door elkaar lopen van de witte lucht en de witte delen van de brug, in die grote boog, en de boog links ervan.

je hebt er dan ook het oog voor he Danny en ik kan er alleen maar uit leren ,
          maar zelf ben ik wel gelukkig met dit resultaat hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Patrick,

kon het niet laten Danny om uw raad op te volgen ,ben eigenlijk zelf ook niet snel tevreden hoor ,en hoe meer ik naar uw opmerking keek hoe meer het op mijn zenuwen werkte bij deze een update

Comment

Ja, de update is nog beter!
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Merci, Patrick !

En je hebt het genuanceerd aangepast, maar toch een duidelijk verschil ! Ik ben fan van de update
                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                kon het niet laten Danny om uw raad op te volgen ,ben eigenlijk zelf ook niet snel tevreden hoor ,en hoe meer ik naar uw opmerking keek hoe meer het op mijn zenuwen werkte bij deze een update
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

Comment

ik heb er nog maar heb het momenteel te druk met mijn foto's op de afdeling" macro en close-up"ze komen later nog wel

dank voor je hulp Danny en iedereen dank voor de fijne reactie's

Comment

Re: Zeelandbrug z/w +update aanpassing nuances

Prachtige versie deze van de bekende brug, je hebt er helemaal geen cliché beeld van gemaakt

Comment

Knap beeld, mooie omzetting en de up is duidelijk de betere voor mij

grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

update is dik in orde :-)
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Een mooie compositie! Zeer innemend.

Ik kan begrijpen dat je er een semi-surreëel beeld van wou maken, maar ik het witte vlak is voor mij te prominent in het geheel. Net alsof je de lucht eruit geknipt hebt.
                          Een (zeer) lichte tint grijs voor de lucht zou niet mis zijn, denk ik dan. Nu is de aftekening van de brug tegenover het witte vlak messcherp, of zou het moeten zijn. Want het downsizen heeft geen deugd gedaan aan de brug.

Persoonlijk vind ik je orginele dan toch beter dan de update, vooral als je de voorgrond ziet.
                          www.brunodyserinck.be
                          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                          X