Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik weet het,een cliché en miss wel een afgezaagd onderwerp ,maar wou hem ook zelf ook eens fotograferen ,daarom gisteren eens met Nelita en DDboke tot ginder gereden ,ik hoop dat hij wat meevalt
update
eerste versie
dank voor het kijken
Last edited by bopatje; 31 juli 2012, 09:22.
Reden: nuances
Nederland is dan ook het land van de melk hé...
Erg grafisch door de harde toonzetting, bijna onwerkelijk en dat kan bij dit onderwerp perfect !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Vind ook de omzetting wat hard, vooral het vele wit is verblindend.
dank je Danny ,ik weet dat jij waarschijnlijk wel liever de zachte natuurlijke versie zou hebben gezien,(die heb ik ook hoor ) ik normaal ook , maar dit was dan ook mijn doel van vooraf ,ik wou er een harde bijna onrealistische foto van maken in Z/W met harde contrasten , ik vond zelf dat dit doel zich daar goed voor leende ,is ook de eerste keer dat ik zoiets doe in landschap ,ben wel enkele keren helemaal opnieuw mogen beginnen
Ja, Patrick, het valt zeker mee!
Een harde zwart-wit omzetting die ik hier wel kan smaken omdat dit wel past bij het gefotografeerde onderwerp.
Ook het water is mooi glad!
De compo vind ik ook heel geslaagd.
Knap werk!
Ik ben nog volop bezig met de mijne (in 't weekend geen tijd meer gehad...).
Comment