Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi, maar denk dat ie nog beter wordt als je er rechts en onderaan nog wat afdoet zodat er rechts geen lege ruimte is en er ook minder gras op staat. Het mooiste licht zit in de bomen en dat hogere onkruid
Ik weet het niet zo goed hier , gezien het licht is het groene gras er te helder en wat veel aan vind ik
ik denk dat een wat lager standpunt en wat van het groene gras weggeknipt het hier beter zou gedaan hebben
zoals het nu is volg ik Cyto wel
In navolging van de commentaren hierboven ga ik eens moeilijk doen: voor mij iets tussenin... Nl. de eerste foto, maar zonder het groene gras. De lege ruimte aan het einde van de bomenrij vind ik rustgevend en zou ik dus laten staan... Zeker omdat je daar ook met mooie kleurtjes zit in de lucht! Je zit dan wel niet meer met het 2:3 formaat...
Ik merk wel iets vreemd in de bomenrij. De kruinen zien er op mijn scherm lichter uit dan de bovenste randen van de kruinen (dus bij overgang: bomen - blauwe lucht). Sporen van een bewerking?
Comment