Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smokin'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Smokin'

De solfatarenvelden van Leirhnjukur - Krafla warende meest impressionante van de rondreis
    Er zijn volop foto's van te vinden behalve van wat ik zelf het meest indrukwekkende vond:
    Lava dampend van de geotherme activiteit er onder. Vreemd genoeg zijn hier erg weinig foto's van te vinden.
    Ideaal dus
    Op sommige plaatsen werd het er letterlijk (tot oncomfortabel) warm onder de voeten.
    Een vreemde gewaarwording als je er staat bij -5°C (maar da's wel prima om veel 'stoom' te zien).

Benjamin

D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

Re: Smokin'

Ik ben fan !
    Toch zou ik onderaan wat wegsnijden, gewoon om de dominante zwarte vlek links onder wat minder groot te maken. Want die neemt toch wel veel aandacht weg van de erg boeiende grijstinten in de rest van je beeld...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooi zeg al die stoom, knappe plaat.
      Zit nu een beetje te twijfelen, is de kleur nu zo, of heb je hier een soort sepia omzetting gedaan.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Sepia is het niet, wel opgewarmd. Ik ben hier bewust verder gegaan dan wat ik anders zou doen. Bij deze foto draait alles om sfeer en het is zowieso betrekkelijk abstract, en dan vond ik een bewerking die de sfeer onderstreept belangrijker dan een exacte weergave van de werkelijkheid. (nu moet je niet denken dat het zoooo ongelooflijk bewerkt is ook hoor, gewoon more than usual)
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

Comment

knap! mss ietsie pietsie te krap bovenaan, maar toch goed hoor
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

Comment

Mooi en sfeervol!
            ook deze vertikale uitsnede vind ik mooi
            Groeten!

500px / Facebook

Comment

Sfeervolle beeld! Helaas heb ik Krafla nu twee keer over moeten slaan wegens tijdsnood.
              Last edited by Helen; 25 juli 2012, 19:53.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Dries, bedankt, die kijkt inderdaad wel goed. Ik denk dat je dit suggereert omdat je dan het donkerste en lichtste gedeelte kwijt raakt?
                @Helen: zeker doen volgende keer, was het mooiste solfarenveld wat we gezien hebben.
                500px FaceBook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                  Sfeervolle beeld! Helaas heb ik Krafla nu twee keer over moeten slaan wegens tijdsnood.
                  Aw, doodzonde !!!!
                  Maar een goeie reden om terug te gaan

Comment

heel interssant verhaal maar vind het in deze opname niet echt terug.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de reacties!
                      500px FaceBook

Comment

Working...
                      X