Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een hele mooie dit ! Technish ook verzorgd naar kleur, contrast etc...lekker "crisp"
Al vraag ik me na je demonstratie van gisteren af of daar uberhaupt wel een meer was
Een hele mooie dit ! Technish ook verzorgd naar kleur, contrast etc...lekker "crisp"
Al vraag ik me na je demonstratie van gisteren af of daar uberhaupt wel een meer was
Schitterende Noorwegen spiegel. Ik zou misschien de weerspiegeling een klein beetje oplichten vanwege het bijna zwart onderaan.
De update vind ik ook wel beter zonder die vogel
En doordat ik zelf in Noorwegen was geloof ik wel dat er water was in werkelijkheid
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
merci allemaal voor de reacties.
origineel is het water en zijn de hoekjes lichter met veel meer detail, maar door het omzetten en het posten is er veel verloren gegaan.
ik zal zien wat ik kan doen en als het lukt post ik er nog een update bij.
and for the record, alles is echt hoor, geen trucage
heb er eentje met ietwat lichtere ondergrond bijgezet (hoewel er weer veel verloren is gegaan bij het posten),
maar met nog meer oplichten verdwijnt de opzet van de foto.
Comment