Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk he van die vliegjes, kun je helemaal dol van worden.
Mooi die kleur van het water zeg.
Vind de leegte vooraan persoonlijk niet zo, foto heeft wel lekkere diepte.
Croppen tot aan de onderste steen vind ik hem sterker maken, maar ik weet dat je het liefst de originele afmeting behoud.
Een groot overtollig gedeelte vooraan. Camera wat hoger zodat de rivier bovenaan op ong 1/3 vd bovenkant in beeld komt was hier misschien beter geweest.
Voor het overige zoals altijd knappe kleuren....een verzorgd geheel.
Dezelfde impressie hier, de 'uitsprong' vooraan zorgt wat voor onbalans in de compo imho. Een andere compo zonder het voorste deel lost meteen ook de lichte vlek op. Jouw kennende staat die foto waarschijnlijk al klaar als volgende post .
Ik volg mijn voorgangers in hun analyse. Hele mooie kleuren en een verzorgd geheel maar ik vind het standpunt niet ideaal. Je kijkt iets teveel in de diepte ipv in de verte (als die er al was).
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
ik snap waarom je dat voorste stukje water er bij wilde, maar 't brengt idd de compo wat in onbalans. croppen zou mss een optie zijn maar dan moet je al 1/1 croppen en dan ben je al je diepte kwijt. Moeilijke...
Comment